Onze vakantie

In 2006 zijn wij met vrienden voor de 1e keer naar Orlando geweest. Wat een supervakantie was dit. Na een jaar begon het weer te kriebelen, dus zijn we weer gaan kijken naar een nieuwe datum om naar Orlando af te reizen. Mijn (schoon)ouders hebben al die tijd onze verhalen aangehoord, en vertelde dat ze graag meewilde. Plannen waren toen dus snel gemaakt, we gaan weer!

Dit keer gaan we met z'n 7-en op vakantie en zijn met Halloween in Orlando. We kwamen al snel op het idee om als de 7-dwergen ons te gaan verkleden tijdens halloween. Leuke mutsen maken ofzo zat bij ieder in zijn hoord. In het geheim ben ik t-shirts gaan bedrukken met ieder zijn eigen dwerg, en deze naar iedereen opgestuurd. Jahoor, iedereen vond het geweldig en wij gaan als de 7-dwergen rondlopen tijdens de 'Mickey not so scary Halloweenparty'.

Hoe gaan we het doen?
We hebben met z'n allen een 4-bedroom villa gehuurd en daarbij 3 auto's. Op deze manier zijn we gezellig met z'n allen op vakantie, overdag kan iedereen doen waar die zin in heeft, en 's avonds gezellig bijkletsen wat iedereen heeft meegemaakt.

Alle informatie voor onze vakantie heb ik bij elkaar gesprokkeld met behulp van het forum op Orlandotips. Wekelijks mailde ik de hele groep een nieuwsbrief met informatie zoals: uitjes om te ondernemen, openingstijden van de diverse parken, nieuws enz.

Helaas heb ik geen dagelijks verslag bijgehouden. Ik ga dus gewoon met foto's laten zien wat wij allemaal hebben ondernomen tijdens onze vakantie in Orlando.

Veel lees-/kijkplezier!
Daniƫlle en Niels

Geen opmerkingen:

Een reactie posten